FAQ

Bestelling & Verzending

  • Hoe snel wordt mijn bestelling verstuurd?
    Indien jij jouw bestelling tijdens openingstijden van de winkel bestelt, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Bestel je buiten openingstijden dan kan het een dagje langer duren voordat de bestelling onderweg is. Wij hebben uiteraard geen zicht op de drukte bij de vervoerder en kunnen dus ook geen beloftes doen met betrekking tot de exacte afleverdatum.
  • Waarom krijg ik mijn bestelling in een gebruikte doos toegestuurd?
    Net als jouw dagelijkse boodschappen wordt ook zakelijk gezien alles duurder. Flesdozen, vakverdeling etc. de prijzen schieten omhoog. Om geen extra verpakkingskosten en/of hogere verzendkosten te hoeven rekenen versturen wij zoveel mogelijk in gebruikte dozen. Deze dozen kunnen nog prima een ronde mee, bespaart iedereen kosten én het is beter voor het milieu! Win-Win voor iedereen
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    In principe is het wijzigen van een bestelling niet mogelijk. Uiteraard kan je ons altijd een bericht sturen zodat we kunnen kijken wat we nog kunnen doen.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Je betaalt bij ons 6,95 verzendkosten. Het kan variëren of je bestelling door DHL of PostNL aangeboden wordt.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Dat kan zeker, je bent altijd welkom bij ons in de winkel: Paardenwal 5, 7201 BV in Zutphen.
    Voordeel: afhalen is uiteraard gratis!
    Nadeel: het is mogelijk dat je nóg meer bieren mee naar huis neemt ;-)


Producten

  • Kan je aan alle bieren komen?
    Veel bieren zijn te verkrijgen, helaas niet alle bieren. Er zijn altijd exclusieve bieren waar gewoonweg niet aan te komen is. Ook bieren van kleine brouwerijen uit de andere kant van het land zijn niet altijd even makkelijk te verkrijgen. Maar schroom niet om het gewoon even te vragen. Ik wil altijd voor je uitzoeken wat de mogelijkheden zijn!
  • Hoe zijn de prijzen opgebouwd?
    De getoonde prijzen zijn prijzen inclusief BTW en excl. eventuele statiegelden en verzendkosten. Deze overige kosten worden bij de checkout netjes weergegeven.
  • Ik wil een 'X'-aantal dezelfde bieren maar de voorraad is niet toereikend
    Op het moment van schrijven hebben wij nog niet de luxe om de winkelvoorraad aan de webshop voorraad te kunnen koppelen. In de webshop zetten wij daarom altijd een beperkt aantal van één product. Krijg je de melding dat er niet voldoende op voorraad is, stuur dan even een berichtje dan kunnen wij checken of jouw gewenste aantal wel beschikbaar is. (snel reactie? app even naar: 06-39136158)
  • Waarom móet ik een telefoonnummer achterlaten?
    Zoals hierboven aangegeven hebben wij helaas niet de luxe van een gekoppelde voorraad tussen winkel en webshop. Ondanks dat wij de webshop met man en macht up-to-date proberen te houden kan het wel eens voorkomen dat een artikel online nog voorradig is, maar in de winkel is uitverkocht. Graag nemen wij dan even persoonlijk contact met je op om gezamenlijk een oplossing te vinden.
  • Waarom staan niet alle bieren online
    Sommige bieren zijn al uitverkocht, nog voordat ze überhaupt in de winkel aangekomen zijn. Deze bieren worden daarom ook niet online aangeboden. Wil jij niks missen? Zorg dat dat je onze socials (Instagram & Facebook) volgt en plaats via deze weg jouw pre-order.
  • Is het assortiment altijd hetzelfde?
    Nee, zeker niet! Wekelijks krijgen wij circa 30 nieuwe bieren binnen. Dit zijn uiteraard specials van verschillende brouwerijen zoals Arpus of Moersleutel, maar ook 'gewoon' de klassieke bierstijlen zoals blond en tripel. Zo kan jij iedere keer weer wat nieuws bestellen.
  • Verkopen jullie meer dan alleen bier?
    Onze core-business is uiteraard bier! Zo nu en dan hebben we ook een aantal ciders of mede, maar dit is niet altijd voorradig. Wijn en sterkere dranken zoals Whisky verkopen wij niet.
  • Ik wil een cadeaupakket bestellen, kan dat?
    Dat kan zeker, echter versturen wij de bieren niet als cadeau in verband met kans op breuk tijdens verzenden. Wel kunnen wij, indien gewenst, alle inpakmaterialen mee sturen zodat je het thuis zelf feestelijk kan inpakken. Mocht je dit willen, stuur dan na de bestelling even een berichtje en we zorgen dat dit in orde komt. 

1 van 3